מערכות זיהוי דיבור

התקנת מנוע זיהוי דיבור מייעלת את המענה הטלפוני ומשדרגת את חוויית השירות העצמי של הלקוח הפונה לארגון

מערכת זיהוי דיבור ממוחשבת היא אחת האפליקציות החדשניות בתחום המענה הטלפוני.

התקנתה מייעלת את תפקוד המענה הטלפוני מעניקה ללקוח חוויית שירות עצמי משודרגת ובעיקר איכותית, עקבית, פשוטה ומהירה יותר ללא צורך בהמתנה בתור ובהקשת מספרים.

IBS טכנולוגיות מספקת את Nuance Recognizer – מנוע חדשני לזיהוי דיבור המוטמע כחלק במערכות מענה קולי ונתבי שיחות.

מערכת זו מזהה את שם היעד המבוקש (מחלקה בארגון / נציג וכיו"ב) שהמתקשר מציין בדיבור, ומנתבת אליו את השיחה באופן ישיר.

Nuance Recognizer מתחברת לפלטפורמת קווים רגילים (אנלוגיים ודיגיטאליים), ותומכת במספר שפות – עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.

המערכת מאפשרת זמינות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ללא צורך בהמתנה בתור ובהקשות.