לחברות ועסקים

תכנון, הקמה והטעמה של מרכזיות IP ומגוון פתרונות משלימים המותאמים למידותיכם ולתקציבכם!

IBS טכנולוגיות מנהלת עבורכם את כל תהליך הקמת המערכת, החל בשלב המקדים של חקר צרכים והתאמת הפתרון, ועד התקנת התשתיות וציוד הקצה באתר.

פתרונות המתאימים לחברות ועסקים בינוניים:

מרכזיית AVAYA IP OFFICE – עשירה בפונקציות ונוחה לתפעול, המתאימה במיוחד לארגונים המונים עד 100 עובדים. קרא עוד

IP Office הוא פתרון תקשורת משולב המחבר טלפוניה עם טכנולוגיית IP כדי לאפשר צמצום הוצאות, הגדלת היעילות ושיפור שירות הלקוחות של העסק. הפתרון מאפשר קיום תקשורת שוטפת עם עמיתים ולקוחות, שמירת קשר עם עובדים מרוחקים, חסכון בהוצאות באמצעותVoIP, שיחות ועידה, אפשרויות מתקדמות לניהול שיחות, ניידות ועוד.

מערכת ה-IP Office מאפשרת תקשורת חכמה ויעילה עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים. המרכזיות והמוצרים התומכים מציעים לבתי עסק וארגונים מגוון רחב של אפליקציות לניהול חכם יותר. מודולאריות המערכת מאפשרת ללקוח לבחור, מתוך ההיצע הגדול האפשרי, את הפונקציות הדרושות לו. ככל שהעסק מתרחב הוא נזקק לפתרונות נוספים, ואנחנו עומדים לרשותו.

לחברה מוצר המשלב את כל פתרונות VOIP, אבטחת מידע ותקשורת נתונים במוצר אחד, פתרון ייחודי בשוק העולמי לתחום העסקים הקטנים והבינוניים (SMB). החברה מעניקה פתרון מלא באמצעות תקשורת VOIP לבתי עסק ולארגונים שונים. מערכות ה-IP Office של AVAYAמצוינות לעסקים בצמיחה בזכות פתרון כולל "All in one solution" המעניק לעסקים אלו את היכולות של עסקים גדולים במחירים של עסקים קטנים.

תועלות ללקוח:
• חיבור חסכוני בין סניפים – חסכון בהוצאות על שיחות חוץ וקישור כלל הסניפים יחד.
• שימוש במספר טלפון ישיר אחד אשר יוביל את השיחות "למקום הנכון".
• עבודה בכל מקום ובכל זמן נתון: במשרד, בבית, במלון, בשדה התעופה וכד'. המחשב הנייד מאפשר לקחת את הטלפון לכל מקום.
• חסכון בשיחות מחו"ל למשרד באמצעות התקנת שלוחות מרוחקות.
• שימוש בכל סוגי הטלפון – דיגיטאלי, אנלוגי, או מכשיר IPכאילו היו טלפון רגיל במשרד.
• הפעלה וניהול של שיחות ועידה מתוכננות או ספונטאניות ישירות משולחן העבודה. חיבור פשוט ומיידי בין המשתתפים בשיחה.

מערכת לניהול מוקדים FIDELIT – מתאימה במיוחד למוקדים המונים עד 100 נציגים, מאפשרת ניתוב חכם של שיחות, ניהול זמן אמת, הפקת דוחות סטטיסטיים ותיעוד היסטוריית שיחות, אינטגרציות של בסיסי נתונים.

הקלטת שיחות (תוכנת Recall) – מערכת להקלטה מקצועית ואחסון של שיחות הטלפון המבוצעות בארגון. מתאימה לכל סוגי הערוצים (PRI, אנאלוגיים, דיגיטליים, SIP,IP).

מערכת לניתוח ובקרת שיחות (תוכנת CallXpress) – פתרון מתקדם לניהול חיובי שיחות, המתאים כל סוגי החברות, בכל קנה מידה ובכל מגזרי הפעילות העסקית.

IVR ודואר קולי (תוכנת FonoMail) – מערכות מענה קולי המאפשרות העברת מידע, משלוח וקבלת SMS, ביצוע סקרים ממוחשבים, הודעות קוליות ו- Billing.

פתרונות לזיהוי דיבור – מנוע חדשני לזיהוי דיבור כחלק ממערכות מענה קולי ונתבי שיחות.