לארגונים גדולים

הפתרונות שלנו לארגונים גדולים כוללים ייעוץ, התקנה והטמעה של מרכזיות IP ומגוון יישומים משלימים לכל ערוצי התקשורת בארגון וכן שירותי ניהול ותפעול במיקור חוץ.

ייעוץ – IBS טכנולוגיות מציעה פתרונות ייעוץ וליווי מקצועי במיקור חוץ בתחום מערכות תקשורת אינטראקטיביות, החל בשירותי ניתוח מערכות, ניהול פרויקטים, BI IVR ,CTI ,CRM ועוד.

מרכזיית  AVAYA Enterprise Team Engagement

Avaya Aura Communication Manager היא תוכנת הדגל של AVAYA, המספקת טלפוניית IP אמינה, מודולארית ואיכותית לארגונים גדולים של עד מאות ואלפי משתמשים. התוכנה הופכת את ההטמעה והתחזוקה של טלפוניית IP לעניין פשוט, אך שומרת על האמינות של שירותי טלפוניה מסורתית. Communication Manager מאפשר אבטחת מידע מוגברת בתקשורת IP, מפשט ניהול רשתות משולבות קול ונתונים, ומציע גם מענה איחוד מסרים מתקדם (Modular Messaging), יישומי SIP, קישור טלפונים ניידים, ופתרונות קישוריות לאתרי קצה (Media Gateways). כל זאת תוך ניצול מיטבי של משאבי המערכת ואפשרות גיבוי של כל הרכיבים במקרה של כשל בתקשורת לאתר המרכזי.

Avaya Equinox

מערכת לניהול מוקדים Avaya Aura ™ Contact Center

מאפשרת לארגון למנף מידע בזמן אמת ולתעד את היסטוריית הטיפול בלקוחות באופן רציף ותלוי הקשר.אוויה פתחה מוצרים חדשים ומתקדמים מסדרת CEM -Customer Experience Interaction Management, המותאמים לניהול הדור החדש של טכנולוגיית שירות לקוחות. המוצרים החדשים מאפשרים לחברות לשרת מספר גדול יותר של לקוחות, במספר רב יותר של ערוצים, תוך כדי תיאום בין לקוחות, סוכנויות ומנהלים. מוצרים אלו מהווים את אסטרטגיית הדור הבא של טכנולוגיית Contact Center של אוויה, בכך שמרחיבים את גבולותיהם מעבר לשירות הלקוחות המסורתי למתן מענה גם לסניפים, קמעונאים, עובדים מרחוק וסביבת back-office ומסייעים בהשגת גישה כוללת ליצירת חווית לקוח איכותית, מקיפה ומבודלת. מגוון המוצרים יסייע לחברות להשיג איזון לצורך הגברת רווחים וצמצום עלויות ולשפר את חוויית הלקוח בכל אינטראקציה ובכל נקודת מגע, כולל מענה לאתגרים כגון: המספר הגבוה של מתודות ושירותים, הזמינים עבור שיתוף הלקוח והפחתת הסבלנות מצד הלקוחות כלפי שירות לא מספק.

הקלטת שיחות (תוכנת Recall) – מערכת להקלטה מקצועית ואחסון של שיחות הטלפון המבוצעות בארגון. מתאימה לכל סוגי הערוצים (PRI, אנאלוגיים, דיגיטליים, SIP,IP).

מערכת לניתוח ובקרת שיחות (תוכנת CallXpress) – פתרון מתקדם לניהול חיובי שיחות, המתאים כל סוגי החברות, בכל קנה מידה ובכל מגזרי הפעילות העסקית.

IVR ודואר קולי (תוכנת FonoMail) – מערכות מענה קולי המאפשרות העברת מידע, משלוח וקבלת SMS, ביצוע סקרים ממוחשבים, הודעות קוליות ו- Billing.

פתרונות לזיהוי דיבור – מנוע חדשני לזיהוי דיבור כחלק במערכות מענה קולי ונתבי שיחות.

פתרונות לזיהוי ביומטרי קולי – מערכת המאפשרת זיהוי המתקשר באופן מדויק ומאובטח, ללא תלות בשפה ומבטא.