זיהוי ביומטרי קולי

מערכת זיהוי ביומטרי קולי מהווה פתרון מעולה לארגונים שבהם נדרשים חיסיון ורמת אבטחת מידע גבוהה במיוחד.

מערכת זו מתאימה מאוד לגופים בתחומי בנקאות ופיננסים, בריאות ורפואה וחברות אבטחה כחלק מתהליכי זיהוי לקוח.

כמו כן היא  מעיילת ומשפרת משמעותית את המענה הטלפוני בקרב ארגונים המאופיינים במתן שירות ללקוחות קבועים / חוזרים, כגון סוכנויות נסיעות, סוכנויות ביטוח וכיו"ב.

מערכת לזיהוי ביומטרי שמספקת IBS טכנולוגית מבוססת על גישה רב-שכבתית המשלבת טכנולוגיה לזיהוי קול ביומטרי, ניתוח דיבור ונתונים נוספים (כגון זיהוי רגשות, תבניות דיבור ואינטראקציות).

בתהליך פשוט ומהיר לשמירת חתימת קול דרך הטלפון, מערכת זו מאפשרת לארגון לזהות באופן מדויק את המתקשר באופן מאובטח, ללא תלות בשפה ומבטא.

מערכת זו מסייעת לצמצם נזקים כספיים ואחרים שעלולים להיגרם כתוצאה מהונאות טלפוניות  ומטעויות בזיהוי המתקשרים, תוך שמירה על חוויית לקוח נעימה, איכותית ובלתי פולשנית.

מערכת זו מהווה פתרון אידיאלי לגופים בתחומים הבאים:

  • בנקים וגופים פיננסים – אימות המתקשר לצורך ביצוע פעולות בנקאיות (כגון העברות כספים) ומתן מידע פיננסי.

  • גופי בריאות – זיהוי המתקשר לצורך מתן מידע רפואי חסוי

  • גופי אבטחה – אימות מתקשר